!~ آخـر مواضيع المنتدى ~!
إضغط علي شارك اصدقائك او شارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!

العودة   منتديات بنات فلسطين > ★☀二【« الاقـسـام الـترفـيـهـيـه »】二☀★ > النكت والطرائف

لو عايزه تطفشي عريس تعالي وانا اقولك

نبدأ الخطة سوا: 1- لا تظهري لاهلك عدم الرضا ... (عشان تعرفي تكملي الخطة) 2- اهم شئ فى الخطة من يوم ما تسمعي بالعريس لحد ما ييجي اوعي

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
#1  
قديم 04-03-2015
رفيقة ٱلقمر غير متواجد حالياً
    Female
SMS ~
لا تقل بالامس كنا
وغدا نكون
فالامس ولى
وغدا قد لا يكون
لوني المفضل Brown
 رقم العضوية : 3556
 تاريخ التسجيل : Jun 2014
 فترة الأقامة : 1885 يوم
 أخر زيارة : 01-30-2017 (07:14 PM)
 المشاركات : 35,406 [ + ]
 التقييم : 11914
 معدل التقييم : رفيقة ٱلقمر has a reputation beyond reputeرفيقة ٱلقمر has a reputation beyond reputeرفيقة ٱلقمر has a reputation beyond reputeرفيقة ٱلقمر has a reputation beyond reputeرفيقة ٱلقمر has a reputation beyond reputeرفيقة ٱلقمر has a reputation beyond reputeرفيقة ٱلقمر has a reputation beyond reputeرفيقة ٱلقمر has a reputation beyond reputeرفيقة ٱلقمر has a reputation beyond reputeرفيقة ٱلقمر has a reputation beyond reputeرفيقة ٱلقمر has a reputation beyond repute
بيانات اضافيه [ + ]
اضف الشكر / الاعجاب
شكر (اعطاء): 0
شكر (تلقي): 0
اعجاب (اعطاء): 0
اعجاب (تلقي): 0
لايعجبني (اعطاء): 0
لايعجبني (تلقي): 0
افتراضي لو عايزه تطفشي عريس تعالي وانا اقولك




نبدأ الخطة سوا:


1- لا تظهري لاهلك عدم الرضا ... (عشان تعرفي تكملي الخطة)


2- اهم شئ فى الخطة من يوم ما تسمعي بالعريس لحد ما ييجي اوعي تستحمي ,


خلي الريحة الحلوة تطلع ...
(ماتنسيش تفرمي بصل كتير واذا في ثوم خيييير و بركة ..)
طبعا
(انتي بتساعدي ماما ما حدش هيقول حاجة)


3- طبعا النهاردة اهل العريس عايزين ييجو يشوفو (قمر الزمان)


عشان كدا قمر الزمان لازم تفضل نايمة,,,,لقبل الموعد بساعة (عشان وشك يستريح وما يظهرش انه تعبان)


و بكدا بتكوني
ضيعتي على اهلك فرصة
انهم يكشفوكي.


4-اهل العريس جم... سلمي على امه بكل برود ...
واعملي نفسك قرفانة و شايفة نفسك>>بعدها اسحبي نفسك على غرفتك ... (عشان تزبطي نفسك امال ... - مش انتى لسة صاحية من النوم - )


و يلا نعرف خطوات احلى ميك اب ,
لاحلى مناسبة مناسبة :


1 - الكحل : الكحل جميل جدا على العيون ... اتكحلي ... بس خلي الكحل
فى عين اكتر من التانية..
وكدا بتضمني تكوني (حولة رسمي)


2 - كريم الاساس: اكيد عايزين كريم اساس بس على الشفايف ..
كدا يبان معاكي بفقر دم..........,,ياعيني مسكينة


3 - الشادو : طبعا الشادو هو اللي بيخبي البلاوي (وهو اللي بيبيّن البلاوي )
الشادو الاسود على العيون
و ثقلييييييييه مع شادو اصفر
على وشك بدل (البلاشر) ,,,,


و بكداااااااااا يبان عندك كوليرا و بلهاريسيا.... هههههههه



و لازم تلبسي احلى موديل : جيبة خضرا (لون الخيار )
و بلوزة حمرا (لون الحب)



- يعنى من الاخر جو الوان الطيف -


و البسي طرحة من سنة الف و تسعمية و ستة وخمسين و السابو خشب من العصر الحجري...
تححححححفة


5- روحي عالمطبخ عشان تأخدي القهوة ... بس اوعي امك تاخد بالها من العك اللى انتى عاملاه


6- امشي بكل ثقة الى غرفة الضيوف ...
(كل ما تكون ثقتك بنفسك اكتر تباني انك خبيرة في الأمور دي)



... وكدا.... الفار يلعب فى عب ابو العريس ...
ويسأل نفسه>>مدام هيا خبيرة كدا
ليه اللي قبلنا طفشو؟!!


بس الفار فى عب ابو العريس مش كفايه...


لازم يلعبلو شويه فى عب العريس ذات نفسه هههههه



امسكي القهوة ... بصي بعيونه (واحولي عينيكي) ... المسكين بكون وقع

في الصدمة(من اول نظرة)


هو طبعا من شدة الصدمة هينسى القهوة... وطعمها المريب - بالشطة الحارة -
طبعا سيبي الرجالة يتكلمو في المهم .... (اماااااااااااااااااااال)


ارجعي لام العريس اللي عايزة تشوف جمال شعرك
(المرة دي مش هنعمل مقلب ... خليه حلو مافيش مشكلة ... سشوريه و زبطيه)
بس ..................
اقعدي اهرشي و اهرشي و اهرشي قدامها ...
تخيلي انه في حديقة حيوانات في راسك ...


ههههههههههههههههههههههههه

مسكينة طنط (ام العريس)
اذا نفذتي الخطوات دى مية مية بأكدلك .. هتسمعي كلمة : " يالااااااااا "


وتسمعي صوت ابوكي
بيقول للجماعة " شرفتونا" ... لانه الضيوف عايزين (يفلسعو ) قبل ما يتدبسو

بـ بلوة منيلة بستين نيلة....

كله ينفذ الخطه ديعايزه تطفشي عريس تعالي وانا bntpal_1428067893_51عايزه تطفشي عريس تعالي وانا bntpal_1428067893_51







g, uhd.i j'tad uvds juhgd ,hkh hr,g; uhdai





رد مع اقتباس
قديم 04-03-2015   #2


الصورة الرمزية ملكة الحرف
ملكة الحرف غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2067
 تاريخ التسجيل :  Jan 2015
 أخر زيارة : 06-14-2016 (11:21 PM)
 المشاركات : 58,114 [ + ]
 التقييم :  513
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~
لوني المفضل : Darkorchid
اضف الشكر / الاعجاب
شكر (اعطاء): 0
شكر (تلقي): 0
اعجاب (اعطاء): 0
اعجاب (تلقي): 0
لايعجبني (اعطاء): 0
لايعجبني (تلقي): 0
افتراضي



ههههه

بسلمو


 

رد مع اقتباس
قديم 04-03-2015   #3


الصورة الرمزية حنان
حنان غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1572
 تاريخ التسجيل :  Sep 2014
 العمر : 19
 أخر زيارة : 06-25-2018 (08:39 PM)
 المشاركات : 20,465 [ + ]
 التقييم :  2398
 الدولهـ
Algeria
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Deeppink
اضف الشكر / الاعجاب
شكر (اعطاء): 0
شكر (تلقي): 2
اعجاب (اعطاء): 0
اعجاب (تلقي): 2
لايعجبني (اعطاء): 0
لايعجبني (تلقي): 0
افتراضي



هههههههههطريقة حلوة حبيبتي شي يوم رح اعملها هههههه
تسلمي يا حلوة


 

رد مع اقتباس
قديم 04-03-2015   #4


الصورة الرمزية شّوق،.
شّوق،. غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2002
 تاريخ التسجيل :  Jan 2015
 أخر زيارة : منذ 6 يوم (11:17 AM)
 المشاركات : 10,921 [ + ]
 التقييم :  3332
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
 SMS ~



مشرقةً وحزينةً في آن ، مثل شمعة





لوني المفضل : Black
اضف الشكر / الاعجاب
شكر (اعطاء): 23
شكر (تلقي): 13
اعجاب (اعطاء): 31
اعجاب (تلقي): 24
لايعجبني (اعطاء): 0
لايعجبني (تلقي): 0
افتراضي



هههههههههههههههههه شو هالخطط الخطيره هاي ههههههه من جد موتيني ضحك

نبض بقول المتل اسال مجرب ولا تسال حكيم ههههه انتي جربتيهن منشان نعرف ازا مضمونه القصه هههههه

يسعدك ربي ما ننحرم مواضيعك الحلوه يا قمر


 

رد مع اقتباس
قديم 04-03-2015   #5


الصورة الرمزية رفيقة ٱلقمر
رفيقة ٱلقمر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3556
 تاريخ التسجيل :  Jun 2014
 أخر زيارة : 01-30-2017 (07:14 PM)
 المشاركات : 35,406 [ + ]
 التقييم :  11914
 الجنس ~
Female
 SMS ~
لا تقل بالامس كنا
وغدا نكون
فالامس ولى
وغدا قد لا يكون
لوني المفضل : Brown
اضف الشكر / الاعجاب
شكر (اعطاء): 0
شكر (تلقي): 0
اعجاب (اعطاء): 0
اعجاب (تلقي): 0
لايعجبني (اعطاء): 0
لايعجبني (تلقي): 0
افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة الحرف مشاهدة المشاركة
ههههه

بسلمو


ع طول يا رب


 

رد مع اقتباس
قديم 04-03-2015   #6


الصورة الرمزية رفيقة ٱلقمر
رفيقة ٱلقمر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3556
 تاريخ التسجيل :  Jun 2014
 أخر زيارة : 01-30-2017 (07:14 PM)
 المشاركات : 35,406 [ + ]
 التقييم :  11914
 الجنس ~
Female
 SMS ~
لا تقل بالامس كنا
وغدا نكون
فالامس ولى
وغدا قد لا يكون
لوني المفضل : Brown
اضف الشكر / الاعجاب
شكر (اعطاء): 0
شكر (تلقي): 0
اعجاب (اعطاء): 0
اعجاب (تلقي): 0
لايعجبني (اعطاء): 0
لايعجبني (تلقي): 0
افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حنان مشاهدة المشاركة
هههههههههطريقة حلوة حبيبتي شي يوم رح اعملها هههههه
تسلمي يا حلوة




ههههههه نفذي لنشوف


 

رد مع اقتباس
قديم 04-03-2015   #7


الصورة الرمزية رفيقة ٱلقمر
رفيقة ٱلقمر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3556
 تاريخ التسجيل :  Jun 2014
 أخر زيارة : 01-30-2017 (07:14 PM)
 المشاركات : 35,406 [ + ]
 التقييم :  11914
 الجنس ~
Female
 SMS ~
لا تقل بالامس كنا
وغدا نكون
فالامس ولى
وغدا قد لا يكون
لوني المفضل : Brown
اضف الشكر / الاعجاب
شكر (اعطاء): 0
شكر (تلقي): 0
اعجاب (اعطاء): 0
اعجاب (تلقي): 0
لايعجبني (اعطاء): 0
لايعجبني (تلقي): 0
افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رانيا مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههه شو هالخطط الخطيره هاي ههههههه من جد موتيني ضحك

نبض بقول المتل اسال مجرب ولا تسال حكيم ههههه انتي جربتيهن منشان نعرف ازا مضمونه القصه هههههه

يسعدك ربي ما ننحرم مواضيعك الحلوه يا قمر
ههههههه جربت بعض الطرق بس مش كلهم




بس مضمونة رانيا هههههههه


 

رد مع اقتباس
قديم 04-03-2015   #8


الصورة الرمزية شّوق،.
شّوق،. غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2002
 تاريخ التسجيل :  Jan 2015
 أخر زيارة : منذ 6 يوم (11:17 AM)
 المشاركات : 10,921 [ + ]
 التقييم :  3332
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
 SMS ~



مشرقةً وحزينةً في آن ، مثل شمعة





لوني المفضل : Black
اضف الشكر / الاعجاب
شكر (اعطاء): 23
شكر (تلقي): 13
اعجاب (اعطاء): 31
اعجاب (تلقي): 24
لايعجبني (اعطاء): 0
لايعجبني (تلقي): 0
افتراضي



اها لكن معنا اتفقنا نتوكل على الله
بشوفكم بالمشفى بآآي ههه


 

رد مع اقتباس
قديم 04-03-2015   #9


الصورة الرمزية رفيقة ٱلقمر
رفيقة ٱلقمر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3556
 تاريخ التسجيل :  Jun 2014
 أخر زيارة : 01-30-2017 (07:14 PM)
 المشاركات : 35,406 [ + ]
 التقييم :  11914
 الجنس ~
Female
 SMS ~
لا تقل بالامس كنا
وغدا نكون
فالامس ولى
وغدا قد لا يكون
لوني المفضل : Brown
اضف الشكر / الاعجاب
شكر (اعطاء): 0
شكر (تلقي): 0
اعجاب (اعطاء): 0
اعجاب (تلقي): 0
لايعجبني (اعطاء): 0
لايعجبني (تلقي): 0
افتراضي



ههههه ليش بالمشفى ي ساتر


 

رد مع اقتباس
قديم 04-03-2015   #10
جـمونفو


الصورة الرمزية äśmã
äśmã غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1654
 تاريخ التسجيل :  Sep 2014
 أخر زيارة : 06-19-2016 (12:17 AM)
 المشاركات : 8,692 [ + ]
 التقييم :  2112
 الدولهـ
Algeria
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Black
اضف الشكر / الاعجاب
شكر (اعطاء): 0
شكر (تلقي): 0
اعجاب (اعطاء): 0
اعجاب (تلقي): 0
لايعجبني (اعطاء): 0
لايعجبني (تلقي): 0
افتراضي



هههههه
ايه لازم الكبرياء
تسلمي نبض


 

رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
اقولك, تعالي, تطفشي, عايشه, عريس, وانا

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عريس يعجبك فقدان ملطوش النكت والطرائف 27 07-16-2014 10:27 AM
عريس الغفلة خالد النكت والطرائف 10 04-23-2014 09:27 AM
عايزه ترحيب يهز الارض كتكوته مطار بنات فلسطين - ωoเcoмє 16 02-26-2014 10:49 PM
عريس محشش........ نقآء النكت والطرائف 6 08-15-2013 03:15 AM
ناس عايشه عيشه ترف وناس بنات فلسطين ะ» فِلِسطِيـטּ وآلقَضِيـةٌ |▪●™ 4 05-08-2013 07:58 AM


الساعة الآن 03:45 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
new notificatio by 9adq_ala7sas
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.