منتديات بنات فلسطين

منتديات بنات فلسطين (http://www.bntpal.com/vb/)
-   قصص أدبية , روايات , حكايات , تاريخ الأدب والأدباء (http://www.bntpal.com/vb/f74/)
-   -   " حلمك مش بعيد حلمك بين ايدين ربنا اصلح نفسك هيرزقك باللي بتتمناه وأكتر (http://www.bntpal.com/vb/t23312/)

البريئة ! 08-18-2014 10:20 AM

" حلمك مش بعيد حلمك بين ايدين ربنا اصلح نفسك هيرزقك باللي بتتمناه وأكتر
 



هو وهى يومـ فرحهمـ

هو : نورتى بيتك يا عروستى
هى : ده نورك أنت يا حبيبى

هو : أخيراََ بقي الدوشة خلصت والدنيا بقت رواق أنا وأنتى وبس
هى : ببصة مكسوفة احمـ طيب عن اذنك ثوانى

هو : اتفضلي يا حبيبتى بس متتأخريش عليا

_ بعد 5 دقايق خرجت ولابسه الاسدآال

هو : ابتسمـ ابتسامة خفيفه كلها حب
هى : ايه مالك ؟

هو : مفيش أصلي كنت لسه هنادى عليكي علشان أقولك البسيه علشان نصلي
هى : يعنى وهى دى حاجه هتفوتنى برده ده أنا حلمـ عمرى نصلي سوا وتكون ليا الآمامـ

هو : بابتسامة واسعه اوى كلها فرحة ^__^ طيب يلا يا ستى

_ بدأ يقرأ بآيات من سورة الرومـ لحد ما وصل للأية " ومن آياته أن خلق لكمـ من أنفسكمـ أزواجاََ لتسكنوا إليها وجعل بينكمـ مودة ورحمة إن في ذلك لآيات لقومـ يتفكرون "
كمل صلاة وهو سامع صوتها بتعيط بعد ما سمعت الآية دى يسجدوا وهما الاتنين يدعوا نفس الدعاء " ربنا يحفظهمـ لبعض ويبارك ليهمـ فـ زواجهمـ ويجعل بينهمـ الخير والمودة والرحمة "
_ بعد ما خلصوا صلاة فكلها طرحة الاسدال وحط ايده على راسها ومسح ليها شعرها بايده

هو : مالك بس بتعيطى ليه دلوقتى ؟
هى : بعياط وصوت مكتومـ اصلي فرحانة اوووووووى

هو : ابتسامة خفيفه ويسألها " طيب وهو الفرحان بيعيط كده برده ؟
هى : صوتك دخل #قلبي أوى وحلو أوى وأنا من زمان وانا نفسي اقف بين ايدين ربنا بس وأنا معاك

هو : وادينا الحمد لله اتحققت أمنيتنا ويحط ايده على راسها ويدعي ويقول (اللهم إني أسألك من خيرها وخير ما جلبت عليه وأعوذ بك من شرها وشر ما جُلبت عليه)
قومى بقي يلا اغسلي وشك و روقى كده وانتى عسل وزى القمر كده مراتى قمررررر يا ناس
هى : اتكسفت وضربته فـ كتفه وراحت تغسل وشها

هو : الحمد لله يارب انك أنعمت عليا بالحلال


رفيعة الشأن 08-18-2014 10:26 AM

قصة رائعة اللهم ارزق
الجميع حلالك


تحياتي لروعة ادراجك
البريئة
دمت كما تحبين

البريئة ! 08-18-2014 10:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة whm (المشاركة 708468)
قصة رائعة اللهم ارزق
الجميع حلالك


تحياتي لروعة ادراجك
البريئة
دمت كما تحبين


اللهم آمين
حضورك أروع
و اجمل وهم

أنرتِ ~

شموخ امرآه 08-18-2014 11:34 AM

قصة حلوة بجد

ولها معنى جميل

بجدكتير حلوة

يسلمووو اختي

الحبيبه البريئة

تْـۄلَيْـنّ 08-18-2014 12:03 PM

قصة رائعة غاليتي
يارب ارزقنا الحب الحلال
يعطيك العافية
ودي

البريئة ! 08-18-2014 12:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسمينة غزة (المشاركة 708561)
قصة حلوة بجد

ولها معنى جميل

بجدكتير حلوة

يسلمووو اختي

الحبيبه البريئة



حضورك الأحلى حبيبتي

منورةة ’

البريئة ! 08-18-2014 12:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك الروح (المشاركة 708598)
قصة رائعة غاليتي
يارب ارزقنا الحب الحلال
يعطيك العافية
ودي


اللهم آمين
حضو رك الأروع

أنرتِ

ألآميرة 08-18-2014 01:20 PM

اه والله ئصه كتير حلوه وفيها عبر


يسلمو ميناس

البريئة ! 08-18-2014 01:24 PM




العفو ياآ هلاآ

منورةة ~


الساعة الآن 10:32 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
new notificatio by 9adq_ala7sas
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.